Pages

Thursday, March 26, 2009

Peristiwa yang tak terjangka

Assalamulaikum dan salam sejahtera. Hari ini, berlakunya satu peristiwa yang tidak terjangka, tidak pernah berlaku sebelum ini, dalam pada aku menunggang motosikal, aku telah dikejar oleh tiga ekor anjing.

Pada asalnya, anjing itu hanya duduk melintangi jalan, aku yang hendak melalui jalan tersebut memperlahankan motorsikalku, anjing-anjing itupun beredar ketepi. Aku melalui jalan tersebut dengan perlahan sahaja. Tiba-tiba, ketiga-tiga anjing itu mengejarku.

Aku terus menurunkan gear motorku ke gear yang lebih rendah dan terus memecut, dan anjing itu masih mengejarku walaupun pada ketika aku telah sampai ke rumah abangku. Melihatkan anjing yang semakin dekat, aku teruskan memecut sehingga anjing tersebut berhenti mengejarku, akhirnya setelaha anjing itu berpatah kembali, aku pon berpatah kembali ke rumah abangku..

0 komen:

 
Copyright (c) 2010 Towards Jannah. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.