Pages

Thursday, March 26, 2009

Half day as a computer technician..

Assalamulaikum dan selamat sejahtera, buat yang sudi membaca, terima kasih diucapkan. Separuh hari ini berlalu dengan kerja-kerja membaiki komputer. Walaupun dalam keadaan agak sibuk, namun, janji masih adalah suatu janji. Buat sahabatku, mungkin ada janji yang masih belum aku mampu tunaikan, maaf dipinta.

Dalam kesibukan ini, masa yang ada amat terhad, aku akan cuba untuk mewujudkan ruang waktu itu, namun, mungkin akan menjadi agak tertangguh. Maaf sekiranya lama menunggu, aku harus mengutamakan apa yang lebih utama, yang lebih penting, jika kerosakan itu, pastikanya aku akan membaiki yang lebih perlu dahulu.

Walauapapun, jika ada kesempatan, pasti aku cuba untuk membantu. Terima kasih buat yang memahami. Buat masa yang ada, aku berharap mendapat keberkatan di sebalik waktu yang ada, kerana keberkatan itulah yang akan menjadikan hidup kita sentiasa dalam keredhaan-Nya.

0 komen:

 
Copyright (c) 2010 Towards Jannah. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.