Pages

Tuesday, March 10, 2009

Hari yang berlalu..

Nampaknya, hari ini seolah berlalu begitu sahaja, tanpa ada sebarang kerja yang aku mampu siapkan. Mungkin, kesihatanku yang masih belum pulih sepenuhnya. Walau apapun, aku amat berharap, bernafasnya aku kembali di keesokan pagi, kesihatanku sudah pulih sepenuhnya.

Malam ini yang pada asalnya ingin aku menyiapkan beberapa kerja, akhirnya, dihabisi dengan satu setengah jam menunggu giliran di pusat kesihatan. ( Itupun aku telah keluar sementara untuk melihat keadaan laptop salah seorang sahabatku yang rosak) ketika kembali, nombor giliran masih belum sampai ke giliranku. aku teruskan menunggu.

Setelah mengambil ubat ( kebiasaannya dalam masa 5 - 10 minit, aku akan terlelap ), walaubagaimanapun, kali ini, seolah-olah tiada kesan bagiku. Keadaan yang sama berlaku ketika aku diberikan bius ketika tercedera dahulu, bius itu tidak memberikan sebarang kesan kepadaku..

0 komen:

 
Copyright (c) 2010 Towards Jannah. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.