Pages

Thursday, March 19, 2009

Menyusun langkah kehadapan..

Assalamulaikum dan salam sejahtera, terima kasih buat yang sudi melawat. Sedar tidak sedar, masa begitu pantas berlalu. Semester ini, aku terasa seolah-olah menjadi seorang yang gagal mengikut perancanganku sendiri. Mungkin, segala kemudahan yang seharusnya membantu dalam proses mendapatkan ilmu menjadi penghalanag kerana diri yang tidak terdaya mengurus masa dengan sebaiknya.

Semakin masa berlalu, seharusnya kita menjadi lebih baik dari hari sebelumnya. Tetapi aku, seolah menjadi lebih teruk dari sebelumnya. Aku perlu berubah, mungkin pada peringkat seterusnya mengikut perancanganku. Peringkat yang akan bermula dengan satu program yang akan aku kendalikan dalm bulan jun ini.

Aku berharap, aku mampu melakukannya, walaupun seringkali aku terfikir, dimanakah aku harus mendapatkan peruntukan untuk program ini, tetapi, aku yakin, setiap perkara dengan niat untuk membantu pasti akan dipermudahkan.

Tetapi, adakah aku mampu menggunakan masa dengan sebaiknya bagi memastikan program ini mampu berjalan? masih menjadi persoalan, apa yang mampu aku lakukan, meneruskan kehidupan seperti biasa, mengharap suatu keajaipan berlaku sekali lagi.

0 komen:

 
Copyright (c) 2010 Towards Jannah. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.