Pages

Friday, April 24, 2009

Sukarnya untuk membuat keputusan..

Adakala, aku merasakan, adalah lebih baik jika kita hanya perlu melalui satu jalan tanpa perlu mebuat pilihan. Piliha yang wujud adakala cukup memeningkan, dan barulah aku terasa bahwa membuat keputusan itu adalah antara paling sukar.

Walaupun aku telah membuat keputusan, tetapi aku seolah-olah masih tidak mahu melepaskan peluang pada pilihan yang telah aku ketepikan, tidak kuketahui mengapa, mungkin sebagai langkah keselamatan, namun, itulah, betapa sukarnya untyk membuat keputusan.

Mungkin, hanya setelah segala-galanya selesai( sekembalinya aku dari seminar keusahawanan) barulah aku akan membuat keputusan penuh, apakah jalan yang ingin aku pilih buat masa yang mendatang.

Ia adalah pilihan samaada untuk hidup sebagai orang biasa, orang yang berada, atau yang luar biasa bagus dan hebat sekali, yang mana mampu untuk membantu orang lain dan menjadi cemerlang, gemilang dan terbilang. Namun, pastinya ia sukar, namun, di mana ada kemahuan, di situ ada jalan.

0 komen:

 
Copyright (c) 2010 Towards Jannah. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.