Pages

Thursday, May 07, 2009

Segala-galanya seolah-olah berlaku tidak seperti dirancang…Am I going to be in plan C

Assalamulaikum dan salam sejahtera. Tidak kuketahui, namun itu yang menjadi hakikatnya, apa yang aku rancangkan tidak mengikut perancangan. Dalam ruang masa yang cuba aku padatkan, aku tersungkur dan dengan tidak kusedari, ia member kesan terhadap segala-galanya. Memberi beberapa masalah yang cukup besar.
Satu perkara yang tidak mengikut perancangan, ia seolah-olah menjadi seperti jatuh ditimpa tangga, kerana aku yang suka mengisi ruang waktuku dengan sepenuhnya. Tidak kuketahui bagaimana, namun selagi masih ada harapan sehingga esok, akan kucuba untuk mentetnteramkan diri.
Mungkin agak sukar, namun itulah yang telah tersurat, mungkin pada saat terakhir inipun, ia masih bergantung pada nasib, namun apa yang mampu aku lakukan hanyalah berdoa.

1 komen:

AiE bAhRi said...

salam..
nape??harap semuanya ok..

 
Copyright (c) 2010 Towards Jannah. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.