Pages

Thursday, May 14, 2009

I'm just a friend who want to help..

Ketika saat itu, mungkin aku telah melakukan 2 kesilapan, malam itu, kedua-kedua komputer yang aku perbaiki tidaklah memuaskan. Kedua-duanya aku perolehi semula untuk dibaiki semula. Pada saat aku mengetahui kekurangan itu, aku berada di kuantan. Apa yang aku lakukan hanyalah meminta maaf kepada pelanggan ku, dengan menyatakan "I'm just a friend who want to help". Kerana, walau apapun, they are friends of my friends, and still they are my friend.

Dan itulah yang membuatkan aku sedar, I'm not yet ready for something. For a little thing, The cause have been transferred to others.. I'm just need to be alone for the time being to complete all the things that I've plan.

Walau apapun, segala apa yang berlaku ada hikmah di sebaliknya, Ia seolah-olah telah menambahkan kepercayaan mereka terhadapku, lebih ramai dari sahabat mereka yang telah direkomenkan kepada aku untuk membaiki komputer.

Sememangnya sebulan terakhir sebagai seorang pelajar degree memberikan aku pelbagai pengajaran kehidupan. Walau apapun, Ia hanyalah sekadar permulaan,pasti masih banyak cabaran yang akan mendatang, yang akan menguji keimanan kita sebagai hamba-Nya, yang mana akan menjadikan kita lebih matang dalam meniti kehidupan.

0 komen:

 
Copyright (c) 2010 Towards Jannah. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.