Pages

Wednesday, May 13, 2009

The second stage..

Akhirnya, tamatlah sudah pembelajaran selama 3 tahun, selesailah juga beberapa program yang telah menjadi impianku selama beberapa tahun. Selesai sudah segalanya. Tiba masanya untuk aku meletakkan segala-galaya pada tahap yang seterusnya.

Mungkin, ada yang mengatakan sebahagian perkara yang ingin aku lakukan adalah mustahil, namun aku yakin, aku mampu melakukannya. Walau apa-apapun, selagi sesuatu itu tidak pernah bermula, ia tidak akan pernah berlaku. Oleh yang demikian, tiada istilah gagal buat yang berani mencuba. Gagal hanyalah buat mereka yang gagal untuk mencuba. Selagi sesuatu itu logik dalam pemikiran, ia tidak akan pernah menjadi mustahil.

Bermulalah jejak kepada fasal kedua perubahan yang telah aku rancangkan buat diriku, mungkin, agak sukar, namun, akan aku mencuba kerana segala-galanya adalah perlu buat diriku untuk berubah menjadi yang terbaik, Mungkin jua, kerana aku tidak ingin kalah, kepada seseorang yang telah menjadi pesaingku selama 10 tahun.. Untuk yang kesekian kalinya ini, aku ingin menjadi pemenangnya..

0 komen:

 
Copyright (c) 2010 Towards Jannah. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.