Pages

Wednesday, June 17, 2009

Jalan yang telah tersuluh..

Assalamulaikum dan salam sejahtera, adakala, kita membuat perancangan, mungkin dengan beberapa kebarangkalian, namun, apabila terdapat saat kita perlu membuat keputusan, ia mungkin menjadi saat yang paling sukar buat kita. Namun percayalah, setiap peluang yang muncul itu, mestilah digunakan dengan sebaiknya.

Adakala, peluang itu muncul selari dengan apa yang telah dirancangkan, namun adakala, ia mungkin berbeza, namun, mungkin ia adalah yang terbaik buat kita. Namun, buat diriku kini, jalan yang akan kuambil adalah untuk bekerja dan menjadi QS berdaftar, dan kemudiannya, barulah aku akan menyambung ke peringkat master (MBA) yang sememangnya memerlukan aku mempunyai pengalaman kerja sekurang-kurangnya 2 tahun.

Walau apapun, itulah matlamatku, untuk memiliki gelaran sr dan juga memiliki master, dan jalan yang aku pilih adalah mengikut peluang yang muncul dalam hidupku...

2 komen:

AiE bAhRi said...

GOOD LUCK n ALL D BEST!!

kiAh c CAnteP said...

aiks? so ko tak jadi la ek amik master in july ni? kirenye amek sr dulu then baru amek master? gud3..aku pom ada pk camtu..dah dpt sr jadi oswife lak! wahaha :P

p/s: eksiden ko camaner? ks pom ada ke? haih..citer la ngn aku cmane korang leh eksiden!

 
Copyright (c) 2010 Towards Jannah. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.