Pages

Friday, November 06, 2009

Tamat sudah peperiksaan



Assalamualaikum dan salam sejahtera, alhamdulillah, tamat sudah peperiksaan yang cukup mencabar, dengan 3 subjek law dan 1 subjek yang mencabar, terasa cukup lega saat ini.Namun, pada saat berakhirnya peperiksaan terakhir, satu tugasan baru aku terima, yang menjadikan jum;lah tugasan untuk semester ini sebanyak 24 tugasan..

Walauapapun, itulah cabarannya, untuk mendapatkan master's degree. Apa yang paling aku risaukan, adalah keputusannya nanti, tidak seperti di peringkat degree dahulu, keputusan di bawah dr 3 bermakna aku gagal dalam peperiksaan ini, cukup mencabar, kerana keputusan bagi subjek law pada peringkat degree dahulu, tidak pon sampai ke tahap yg membolehkan aku mendapatkan 3.

Apapun, peperiksaan sudah berlalu, apa yang mamapu aku lakukan, hanyalah berdoa dan menunggun saat keputusan diumumkan.Dan tibalah masa untuk bercuti..

0 komen:

 
Copyright (c) 2010 Towards Jannah. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.